tisdag, augusti 15, 2006

yäs

Oj länge sen ju!
Gräkland var ok, förutom maten. Kunde knappt äta alls. Åt typ sallad ("can you make my salad without oil please"). Blev ju helt svimfärdig på stranden och det svartnade framför ögonen när jag reste mig. I slutet av veckan åt jag lite mer, eftersom jag blev så handlingsförlamad. Nu när jag är hemma äter jag som jag brukar (massamassamassa MAT). heheh.

Träffade Oa igår. Jag drack kaffe, det var inte så väldigt gott men jag hade inte druckit på hela dagen, så jag drack två koppar. Jag dricker för mycket kaffe; jag måste börja dricka mindre kaffe.

Snart börjar skolan och jag längtar lite. Hoppas jag inte måste vara i Rolfs grupp.

Hanna ringde igår, hon och Henrietta hade lagt undan en kofta (tror det var en kofta?) som skulle passa mig på emmaus sa hon.!
Tack för det mina kära smörbullar <3

(ska köpa den idag om den passar)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida