tisdag, augusti 11, 2009

fan.


Tja
Jag är LEDIG! Har ägnat veckan åt att försöka överklaga mitt betyg. Den ena läraren har svarat och han tänker inte ändra min poäng. Skit också.

Kom ihåg: Mitt värde sitter inte i vad jag presterar, utan i vad jag gör. Mitt värde sitter inte i vad jag presterar utan i vad jag gör.

Får helt enkelt se till att inte få ett enda B till under utbildningen. JÄVLAR.

Nu har jag iaf gjort allt jag kan för att få ett bra betyg..
Skitskitskit.
Ledsen.

aja. igår var jag och spontanshoppade en Maria Westerlindklänning för 1000 pix. Den har kostat 2000 så det var billigare än annars. men ändock. Den ska jag ha imorn när jag går ut var tanken. Den är varken kort eller urringad vilket är ovanligt när jag går ut, undrar vad det säger om mig.. haha.

Det är röd-tema dit jag ska, så jag toppar med röda strumpbyxor.Bild är här ovan.

Har ätit godaste frukosten och ska ut på löptur snart. Det går inte bättre där. Mina ben är tunga. Det värsta med att jag är så ledsen med betyget är att jag fort börjar tänka på att min kropp inte är OK. det är nåt som sitter i sen flera år. Kopplar negativa känslor till att det är fel på mig. Måste sluta med det, det gör mig inte precis gladare.

Ikväll ska jag på Veronica Maggio, blir nog bra.

2 kommentarer:

Blogger Anna sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

5:36 fm  
Blogger Anna sa...

darling!!
du är finast just nu! gör precis som du och dömer min kropp ännu hårdare vid jobbigt liv.
men det går att sluta. din själ är starkare och klokare än hjärnan.
du är bäst vännen.
kramen

5:37 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida