tisdag, maj 05, 2009

Endorfin och blommor.


Åh jag är helt endorfinig i hela min kropp! Var depp idag, har en stor redovisning imorn inför examinator och några jurister, ska prata produktansvar i några minuter och svara på följdfrågor, iiiih.. Hoppas jag inte börjar stamma bara! Vill kunna prata fritt men det är ju så svårt när man är nervös, att jag gått teater kan man inte tro.

Så jag har övat lite, kollat på en svinbillig jättefin lägenhet med vacker 50-talsparkett i fiskmönster, badkar, gå in-garderob och fint kök, samt balkong.. Tyvärr ligger den för långt bort och mina föräldrar är nog måttligt glada att jag inte vill ha den, vi kikar vidare och på torsdag är det en jag är väldigt intresserad av vi ska kika på men den kommer nog gå upp i pris. Det bästa är att den ligger så nära kompis E, då kan vi käka middag om kvällarna, ha trevliga fester och plugga ihop, oh vad jag tycker om henne!

Anledningen till endorfinet är turen över vitsippedalen, slottskogen och guldheden, jag kände mig stark, glad och lycklig, som i en film, benen kändes lätta och alla problem försvann, på väg hem stannade jag och plockade en stor bukett med massa olika blommor, det är oerhört stökigt här nu och jag MÅSTE städa, men buketten på bordet livar upp och är så fin att jag vill lipa. Annat som ger mig tårar i ögonen är utsikten över den här vackra staden från höga höjder, det är så fantastiskt vackert att jag blir helt helt hemkär. Jag är så härligt mesigt glad över att gilla staden, gilla människor och gilla mitt liv. Jag är så lycklig!

Idag uttalade jag min töntiga ågren för mamma om att fylla 20. jag vill vara tonåring resten av livet.. Hehe, men hon sa att "äh jag fick visa leg på systemet tills jag var 36, och du kan gott åka på barnbiljett några år till" (jag gör det, åker på barnbiljett, åldergräns 15. Väl så)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida