torsdag, april 30, 2009

tentor tentor tentor och

Sista april. Det går helt otroligt fort allting, tiden bara försvinner och jag har åldersnoja - jag vill inte bli 20. Jag gillar skämten om att jag får läsa juridik men jag får inte köpa alkohol, jag gillar att slippa stå i systemetköer ut på gatan utan bara be någon snäll person fixa det åt mig, jag gillar att alltid alltid vara "Ungdom" (rabatter och sånt) jag gillar att vara tonåring, jag är för ung för att påbörja mitt TREDJE decennium i livet. Huvva!

Idag hade jag tenta i nationalekonomi, det var tråkigt och jag chansade en del, men äsch! För en vecka sedan tenta i massa annat tjockt, även där tappade jag lite sugen och blev "less" på att tenta - så pass less att jag började sålla i frågeställningen och valde att helt ignorera vissa delar, ojsan hoppsan, blir nog inga resttentor för min del men jag pluggar förjävla mycket för att sitta och få blackouter och ångest under tentan - skärpning!

Jag är ganska glad idag av ingen orsak alls. Det är valborg och jag har en alldeles för kort klänning i stretch med ett bälte. är egentligen en wippkjol och brösten hoppas ur om jag hukar mig, eller ens rör mig. Intressant!

Allt går sin gilla gång, min bästa vän ska jobba för UD, och jag kommer sakna honom otroligt det år han är borta (han åker om en månad), jag springer i solsken och bland vitsippor, plockar nya varje dag, jag sitter i skolan och dricker mycket kaffe och äter otroligt mycket kött, jag dricker vin på helgen och kanske idag om det faller mig in.

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

hjärtat! låter som en perfekt studenttillvaro! tänker massor på dig. kramen kramen

11:17 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida