lördag, juni 03, 2006

Igår hade vi våran sista föreställning med klassen detta året. Det var sorgligt. Jag fick en tår i ena ögat. Vi hade två föreställningar igår, en klockan ett och en klockan sex. Samma sak i onsdags. I torsdags var vi lediga. Jätteskönt. Jag sov ganska länge sedan gick jag upp och gjorde inget särskilt ett tag. Men sen gick jag till skatås och sprang den längsta distansen någonsin.. 28,2 km. 2,8 mil :) Det var lite mulet ute och inte så mycket folk som sprang. Det var skönt, att skjuta i från med tårna och sista kilometrarna brände det lite i vaderna. När jag kom hem var jag kolugn. Efter en stund somnade jag och sov i en timma. På sena eftermiddagen hade jag bodypump och orkade lyfta tyngre än vanligt :) Det är så skönt att se att kroppen anpassar sig och att den klarar så mycket mer än vad man tror. Första gången jag sprang 1,7 mil var jag helt död efteråt och sov i flera timmar. Jag funderar på att anmäla mig till sthlm marathon nästa år, hade varit fräckt att klara det. Det går förresten just sthlm marathon idag!(!) 4,2 mil.. Det klarar jag om jag tränar. Fast då borde jag antagligen träna mer intervaller och mer vila emellan passen. För återhämtning.

Igår morse ringde oa och krävde tillbaka sin tröja och ett gammalt SKIVFODRAL. (Sahara Hotnights btw). Jag blev så jävla arg och klippte din tröja i bitar oa. Jag fattar inte hur du har mage att kräva tillbaka en gammal jävla hm-tröja och ett skivfodral efter allt du har gjort. Sedan bröt jag skivfodralet i bitar och la det i ett kuvert som det stod "till oa" på och la det i min brevlåda. Hon hämtade det där sen. Sent på kvällen fick jag ett sms där det stod "jag ska ha 400 kr för tröjan och skivfodralet, skica dem till mig". HAHAHAHA, det kan du drömma om. Aldrig att jag betalar för en sunkig tröja och ett gammalt skivfodral. Så stäm mig då din jävla apa.

Nu ska jag ut och springa LÅNGT. Solen är framme för tillfället :)

1 kommentarer:

Blogger ceppo sa...

Jag vet inte om du var ironisk nu men skit samma.
FÖR DET VAR BRA GJORT AV MIG. sådetså. Om jag hade fler av hennes ägodelar vid den tidpunkten skulle jag paja dom med. Utan dåligt samvete.

8:45 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida