torsdag, juni 08, 2006

skolavslutning imorn

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. jag hatar min kropp, varför kan den inte bara bli frisk nu? Jag har varit förkyld för länge. Jag räknade liksom med att vara frisk idag,iaf symptomfri. Men icke då.. Blä. Hade tänkt springa, inte jättelångt, bara nån mil för att få igång kroppen igen men när jag vaknade i morse höll jag på att svimma när jag steg ur sängen. Ont i halsen och ret-hosta. [fuhkk itth]

Nej jag glodde på morgontv jättelänge, och åt massa råggröt. Sedan städade jag en massa, dammsög och skurade och höll på helt frivilligt. Sen gick jag ut på en promenad i skatås iaf, men bara nån timma. Orkade inte mer.

Nu sitter jag här och har ont i huvudet och är helt slö. Jag kanske inte borde ha gått iaf. Jag önskar kroppen bara kunde göra som jag ville.. Jag ger den frukost lunch och middag och mellanmål så den borde verkligen vara frisk. BLÄÄÄÄÄ

Imorgon är det skolavslutning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida