tisdag, juni 06, 2006

yäs

"Det gör så ont och varje gång du slänger på i örat på mig brister någonting. Innuti mig gör det ont och det känns som om jag går i tusen bitar, flyger över golvet, för att sedan måsta samla ihop bitarna, och det tar tid, efter varje gång så är jag så ledsen, ibland gråter jag. Idag grät jag. Jag gick i tusen bitar och grät för jag tycker fel. Jag tycker fel. Fel fel fel. "
-Ur min blogg i oktober. Fan vad tid jag slösade på att må sådär dåligt egentligen. Du var inte ett piss stark. Jag bara trodde det. Du manipulerade mig som in i helvete till att tro att du var överlägsen. Jag var en knähund för dig. Du älskade aldrig mig.

Har ont i halsen och feber. Kan inte träna. Hade lite ont i halsen i lördags men gick ändå ut och sprang. Längsta distansen någonsin dagen till ära (det var ju sthlm maraton den dan). Själv sprang jag lite över 30 km. Sista två kilometrarna hade jag ont i hjärtat lite. Eller musklerna kring hjärtat. Jag stannade ändå inte. Vågade inte stanna. Vet inte varför. Jag är envis. Sedan berättade min mamma att man kan få hjärtmuskelinflammation om man tränar vid förkylning. Det är ganska hög risk att dö då. Så jag vågade inte träna mer efter det, jag vill ju inte dö i skatås liksom. Nu har jag vilat i tre dagar snart och jag får SPATT. Jag pallar inte med att bara slappa i tre dagar. Bara vart ute och gått lite. Jag mår dåligt av att inte träna. Igår grät jag i två timmar helt utan anledning ^^.

På fredag är det skolavslutning. Imorgon är sista dagen med min underbara klass..!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida