fredag, maj 26, 2006

Jag hatar den här blogggrejsen.. BLÄÄÄ. hade jag skrivit ett jättelångt blogginlägg så trashades alltihop. skit i det. I korta drag: Idag är jag sjutton. Jag och min mamma har köpt (till mig): En bikini som kostade mycket pengar, en behå dito, en tränignsbehå och löpartights, jag vet det är fult men underbart att springa i. Man känner sig som värsta sprintern, dessutom sitter de som ett smäck och det är som att springa i bara TROSORNA! moahahah.

När jag kom hem var jag tvungen att provspringa mina nördiga TIGHTS och behån, intervalltränade milen i terräng. Jag förbättrade min varvtid med flera minuter (!), Hur fan är det möjligt? Jag skyller det på mina nya fina nördiga TIGHTS. hoho jaja. Det tog iaf 48 minuter att ta sig runt och det är jag ganska nöjd med. Jag kutade som fan det sista och det tog verkligen i benen, mjölksyran var inte långt borta.. sedan varvade jag ner med lugn jogg hem. stretchade och krubbade. Mumma!

Igår var lilla isa och maja, samt natalia och linn här. Vi åt spaghetti med vegosvampsås, gott. och en felad kladdkaka som fastnade i formen så vi fick käka den direkt därifrån med sked. Klebbigt. :S Sedan kollade vi på en film och åt morötter. Jag fick bodybutter från bodyshop - underbart, en marilyntavla, hårmojs och en tröja som var för stor. Det var trevligt iaf.

Nu är det imorgon om några minuter. ska kolla på vänner..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida