lördag, november 11, 2006

Ska jag gå upp eller ska jag ge upp?

Gå upp.
Såklart

Rent logiskt förstår jag det.

Mitt hjärta slog 43 slag i minuten och det är inte normalt.
Min puls är alldeles för låg och kan inte cirkulera blodet i kroppen, alltså fryser jag.
Jag äter för lite
fast jag äter hela tiden.
Jag äter fel saker.

Varför är det så svårt att göra rätt?
Varför är det så svårt att fatta?

Att om 6 månader ska jag ha gått upp till 50.
Hur ska det se ut? Hur ska jag se ut?
Ska jag våga allt vad det innebär att TA EN KAKA TILL, att ens ta en kaka.. Eller en full portion av ditten och datten, något annat än soppa till lunch och smör på mackan.

Min hud är torr och jag vill aldrig sondas. Jag vill inte ta näringsdrycker.

Jag är något annat än en anorektiker, jag är ingen jävla anorektiker, jag är bättre än så. Fan jag är b ä t t r e än så..

sådetså.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida