söndag, oktober 26, 2008

Ledsen


Jag är ledsen. Idag är jag jätteledsen. Utan anledning. Jag känner mig jättenere.
Tentan gick som sagt helt fel. Det är inget som jag bara "Inbillar mig", det är inte gymnasiet det här, när man går och oroar sig över att man "kanske bara får VG på provet". Nej, det här är en tenta som jag blir sjukt glad bara jag får godkänt på. Det är inte en chans att det blir "BA" (näst högsta juristbetyget). Utan jag kanske kuggas och får köra omtenta.

Sen känns det ledsamt att jag under sommaren och hösten växt ur mina kläder. Det ÄR jobbigt, men jag är numera ganska medelsvensson - har varken lust eller tid eller energi att svälta. Och skulle aldrig få för mig att så göra. Det får ta den tid det tar, fast det tråkiga är att jag inte ens orkar äta nyttigt. Jag bara soffar till mig totalt.

Jag träffar itne mina vänner så ofta längre, jag börjar deppa ihop själv. Känner mig gammal, sliten. Slut.

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

hjärtat!
det låter som helt normala svennebanan funderingar som vi alla har! inget konstigt onormalt eller så, bara jävligt jobbigt - I know!
men du, det reder sig. du är ju bäst så det kan som sämst bli bra i slutändan.
jag håller på dig, i alla väder och klädstorlekar.
kramen

10:06 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida