onsdag, oktober 22, 2008

tentatentatenta.


Ja, jag gick upp tidigt imorse. Har studerat flitigt ett tag nu. Det värsta är, att ju mer man läser och gör instuderingsfrågor och övar, desto mer kommer man på att man inte kan..!

Man måste nöta nöta nöta in saker och det kanske är lite sent för mig. Men oj vad jag anstränger mig! Så jag hoppas det ger utdelning. Efter lunch ska jag bege mig till skolan och sitta med några andra ett tag. Sedan ska jag sitta själv. Ska satsa på att få gå hem innan åtta. Det som är värst är plugghetsen tror jag. När andra berättar hur mycket de läst, hur mycket de pluggar eller hur mycket de kan (utan att skryta utan mer när de förklarar saker). En kille jag satt och pluggade med igår sa att han suttit från öppning till stängning på universitetsbiblioteket i förrgår. Det öppnar sju på morgonen. Och stänger tio på (nästan) natten (för mig iaf)...

Men detta ska jag klara ska jag klara ska jag klara..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida