söndag, augusti 17, 2008

Juridik

Imorgon börjar jag på juristprogrammet.
De ringde i onsdags och meddelade att jag kommit in.
Huxflux så var beslutet taget och jag påbörjar 4,5 år studier.

Jag är lite nervös, men det kommer nog gå bra. Undrar om det är någon i min ålder som börjar plugga där? Känns som att det är en utbildning man väntar lite med att påbörja. Jag är glad och förväntansfull i allafall!

Annars har jag jobbat mycket, inte träffat vänner (just eftersom jag jobbar mycket). Ikväll är det fest på trädgårn, det vill jag gå på eftersom att nästan hälften av mina kollegór slutar idag. Men imorn ska jag infinna mig 09.00 vid universitetet. Hoppas det går fint!

Nu ska jag till jobbet strax!

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

GRATTIS!!!
det är du så värd! massa lyckatillkramar!
pöss!

11:18 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida