fredag, maj 26, 2006

yeah

Idag fyller jag år. Jag vaknade tidigt, mamma sjöng. Jag fick en söt syrén och frukost. Mysigt. Vi åkte till stan för att köpa bikini till mig. Usch vilken mardröm. Hittade en i (nästan) rätt storlek som vi får sy om, den kostade 700 kr. Sedan köpte vi en slät bh, som kostade nästan 600 spänn. Efter det drog jag mamma med till sheshop och köpte en träningsbh, Den Fanns I Min Storlek och jag var helt överlycklig. Jätteskön och inte såååå dyr. 500.. Sedan höhö, gick vi vidare till stadium och köpte sådana där skojiga, tajta löpartights. Så fånigt ser det ut men å vad sköna. Det är som att springa näck nästan. Sen åt vi på andrum med andrea. Sedan åkte vi till farmor och drack kaffe och efter det åkte vi hem och sen var jag tvungen att provspringa tightsen och nya bh-grejsen. Gick till skatås och intervalltränade milen. Jag förbättrade varvtiden flera minuter :P Sprang milen på 48 minuter och fick nästan lite mjölksyra i benen i slutet för att jag drev mig så hårt. Det var lite kvällssol och jag kutade så att det kändes som om jag flöt ur kroppen en bit, lite före, lite snabbare. Terräng. Jag var nöjd.

Nu är klockan sent och jag ska snart sova. I torsdags kom isa, natalia, maja och linn hit. Vi åt svampsås och pasta, det blev ungefär ett kilo över. Sedan hade jag gjort en felig kladdkaka, den fastnade i formen, så vi fick äta den direkt därifrån med sked. Den var jättegod. Jag fick bodyshop-grejs, en marilyntavla, en tröja och hårgrej. Underbart.

Just det, jag klippte mig iddag, 300 kostade det bara, men det syns ingen skillnad ALLS! Jag sa åt henne att hon fick klippa hur hon ville, helst nån frisyr. Det såg coolt ut när jag gick därifrån, men när jag sprungit och duschat såg det EXAKT likadant ut som igår. Hm.. blä.

Imorgon är det lördag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida