tisdag, november 28, 2006

köpenhamn.

Var hos storasysteryster i Köpenhamn i helgen. Var trevligt. Åt dock lite sämre än jag brukar vilket resulterade i blodsockerfallshumör - surt och mindre trevligt. Köpte inte kläder som innebär att jag växer UR dem, eftersom jag ger min kropp lite svängrum och utrymme att gå upp lite nu :)

Köpte en parkas-jacka. Jag hade lovat mig själv att köpa snygg KAPPA, men den här jackan var så SKÖN och VARM så den var tvungen att köpas..

Vart på en gigantisk HM på ströget.. SÅG VIKTOR&ROLF-kollektionen!!!!!!!!!!!!!! Den som tog slut på typ 30 minuter i sverige. Och vad hängde inte framför mina ögon: TRENCHCOATEN..! Den apsnygga med spänne.. klockade. Underbar men acknejacknej - FANNS BARA 38:or kvar. hade nog behövt en 32/34. Så det var synd, annars hade jag lätt köpt en sån..

Var även inne på ett ställe som liknar NK. Bara massa snobbtanter med skabbiga pälsar som kollade snett på mig. Tittade på vinterstövletter och skrattade (på riktigt) när jag kollade priset. Sen såg jag att det var 50%. De kostade 2000 danska, fast hälften.. 1250 svenska cirkus.. Men dom blev köpta. Det var nog ett dåligt köp efter som jag fick skoskav igår av dom..

Satt själv på olika kafeér en del, eftersom syster jobbade/pluggade. Blev mycket kaffe - och mycket plugg och för lite mat. Så nu har jag ätit JÄRNET de här få dagarna efteråt så att kroppen inte hamnar så mycket bakom ;)

Nu ska jag till stadsbiblioteket och plugga.
Ha det fint.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida