lördag, augusti 25, 2007

tjo.


Godmorgon!

Jag är lite slö, känner mig lite nere sådär som man kan göra ibland. Har varit och jobbat nu på morgonen(gick fort idag), köpt frukost och läst GP. Vet inte vad som händer idag, H jobbar ju, kanske träffar andra H, hon, A och deras kompis var här igår. Vi gjorde sushi, gott, åt säkert 15 bitar..! Sedan kollade vi på jordens äckligaste perversaste film, Pianisten. Hur kan den ha blivit så hyllad och prisad? den är verkligen avskyvärd.

Den tyska tjejen som bor här till slutet av november åt med oss, sedan åkte hon till en kompis.

Tror jag vill gå på bio ikväll. Kan tänka mig att gå själv också, vet inte hur roligt sällskap jag är idag, känner mig av. Ledsen och konstig i kroppen liksom. Gillar inte när det är så. Men man kan bara låta allt jobbigt skölja över en och tillslut går det ju över. Man vet att man mår bäst när man varit ledsen. Kan ju vara det att jag gjorde mig av med dosan igår. Inget mer snusande. Det är inte bra för kroppen och jag gör mig själv en tjänst om jag låter bli nikotinet. Någon sa till mig att: jag gillar inte att något har kontroll över mig, därför så väljer jag bort snusande och rökande.
Jag kände igår att nej, jag gillar inte heller när något har kontroll över mig. Jag gillande inte att ha en ätstörning och jag gillar inte att kroppen skriker så mycket efter nikotin att jag blir "skakig" och abstinens-aktig. Nej, jag låter bli. Har abstinensen ett par veckor, märker skillnad och mår bra utan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida