tisdag, augusti 14, 2007

körteori.

Jag klarade inte körteorin.

Jag vet att det bara är dumma människor som misslyckas. Det sa till och med A, det är bara dumma människor som inte klarar det första gången. Uppkörningen misslyckas de flesta med ett par gånger. Men teorin - Hur kunde jag? Jag är så arg på mig själv också. Och ledsen. Jag lipade en massa, ovuxet. Jag kanske inte har växt i huvudet alls`? är jag så här omogen?

Det var i allafall ganska nära. Hade 48 rätt. Man skulle ha 52 för godkänt.

Innan var jag i allafall så nervös. Köpte snus. Så har begått två misslyckanden idag. GAH!
jag är så arg.

Kan liksom inte hämta mig ur det här. blä.

1 kommentarer:

Blogger meva sa...

Vännen! Du är för hård mot dej själv. Jag vet jättemånga som kuggat på teorin första gången. Det viktiga är att du KOMMER att klara det. Du vet innerst inne att detta inte gör dej till en korkad tjej.
Du är så duktig, tänk på vad du åstadkommit senaste året!

Hur har du haft det på resan. Eller, jag har ju läst dina inlägg nu men jag tänkte allt som allt, har det varit en bra upplevelse?
Jag hoppas det!
Vad ska du göra i höst?

Kram på dej, du är så bra!

12:58 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida