onsdag, augusti 08, 2007

t i l l b a k a


Så var man tillbaka..

Jag skulle skriva hela natten om jag skrev allt som hänt. I korta drag innehåller det sömn på centralgolv, 7-timmarspromenader och efterhängsna män.

Skriver mer´om sånt när jag hämtat mig lite.
Är så trött. Och hungrig. Fast just nu är jag mätt. Vi har ätit alldeles för lite på den här resan. Mest bröd. Och choklad ibland.

Så skönt att vara tillbaka. Har haft det helt jättebra, jag var dock den enda som grät alls. Tror jag lipade fyra-fem gånger sådär. Inte alls ovanligt för att vara mig. Mest var det nog matbrist som gjorde det.

När jag kom till stationen möttes jag av älskade storsyrran. Så himla skönt.. Sen åkte vi hem och mamma hade köpt sushi(<3) till mig och det blev massa sushi+plommon+knäckemacka. mums!

Imorn ska jag kolla igenom femhundra bilder vi tagit, tvätta, gå/springa en sväng, träffa M (?) och dricka vin. hämta festivalarmbandet. växla pengar. sen, kanske jag bara kan vara en timme eller två också..

Och. bröd/choklad-"dieten" (ofrivillig tågluffsmat) är inget att rekommendera om man vill hålla vikten. Tur för mig att jag hade nåt kilo extra när vi åkte. Annars hade det blivit tungt. punkt.

3 kommentarer:

Blogger Anna sa...

äntligen tillbaka!!!
välkommen hem vännen!!!
puss och kram!

12:47 fm  
Blogger Felicitas sa...

Välkommen hem snäckan!! KRAM!

3:24 fm  
Blogger Spira sa...

Hej tjejen! Kul att höra från dig igen! Kram!

9:44 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida