onsdag, juli 18, 2007

Imorn


AJ AJ mitt hjärta hinner inte med riktigt. Eller hjärnan. Fast att det bara rör sig om 22 dagar så känns det sjukt länge.

Packade klart nyss (klockan är elva). Så knepigt av mig, hade inte provpackat innan.. Så det blev lite ont om plats..

Ska: städa 1 våning också.. Båten går om nio timmar, vi ska ses om åtta. Jag måste gå upp om fem eller sex. Jag kommer nog inte´att gå och lägga mig inatt tror jag..

Det känns som om jag behöver en vecka till för att förbereda mig ungefär.

Idag köpte jag i allafall Wayoutwest-biljett. Känns bra. Fattigt men bra.

Har laddat ner minst tusen låtar. mycket ska, mycket doktor kosmos, mycket kärlek.

Peace out. Ha en bra sommar

2 kommentarer:

Blogger meva sa...

Ha det så himla underbart vännen! Och ta hand om dej, det förtjänar du. Puss o värme

3:56 fm  
Blogger Felicitas sa...

Ha det så himla härligt gumman!! Kärlek!

1:22 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida