onsdag, juli 18, 2007

Spring, städning och fult hår.



oj oj imorn imorn. Vad jag tjatar. Men jag är lite nervös fortfarande.

Nej men, idag vaknade jag innan sex, skulle städa mycket, klippa gräs. Duggade lite, inmundigade min frukost framför teven, tittade på alex schulmans och hans fästmö. Jag har en grav hatkärlek till den mannen. Jag är beroende av hans kassa blogg och kollar varenda gång jag är på datorn. BLÄÄÄ.

Ja, gick ut för spring. Hade bara sovit några timmar inatt, som varje natt de senaste veckorna. Kände mig ur form. Tänkte springa XX km, men när jag väl var där så sprang jag en annan runda, men kom in i det lite, så sprang vidare, började springa ut ur skatås efter en ganska lång sväng, sen sprang jag lite på asfalt. Vilken skillnad. Mycket skonsammare för knäna med grusunderlag ju. Men jag kom hem, och hade sprungit nästan lika långt som jag tänkt. I ett segt tempo. Orkade inte intervallträna och göra PB, som jag tänkt.

Klippte gräset, väntade på A, fick sms om lunch ute istället. Men känner inte att jag har råd med det, så jag käkade själv. Sen hittade jag kardemummasockerkaka i frysen. GOTT! Hade glömt bort den. Så nu är jag jääättemätt ;)

Ska iaf köpa biljett idag som sagt. Känns braigt. Växla pengar också.

bilderna; den första innan springtur, den andra efter springtur + dusch med hängslebrallorna. Mitt hår är dåligt och fult. blä.

Håller på att ladda ner 24 album nu. endast åtta timmar kvar..! höhö

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida