lördag, november 01, 2008

Lördag.


Ja, så var det november. En månad till första advent, tiden går fort..!
Igår hade jag först föreläsning, sedan grupparbete, sedan hem för lite backintervaller, och handla tacosmat, sedan kom några från min klass till mig och vi åt, spelade rappakalja och pratmakarna. Mycket trevligt, men jag "körde ut" dem strax efter tio.. Var så trött!

Nu har jag klivit upp, köpt bröd och ätit mastodontfrukost med mamma och pappa, om någon timme ska jag ha ett lånpass i skatås, det kommer bli fantastiskt. Vädret är über..! Ikväll ska jag träffa en kollega som bor i Lund men är hemma över helgen. Ska även försöka plugga en stund, har lite ågren över nästa veckas grupparbete, vi har veckan på oss att lösa ett juridiskt problem (huruvida vi ska stödja någon som blivit uppsagd, och så ska vi avgöra om grunderna är adekvata för att säga upp honom, hitta lagstöd för det och massa praxis. Vi är arbetstagarorganisationen som ska avgöra om "det är värt att kämpa för" honom ungefär. Vi ska hålla en muntlig föredragning om detta (rättsutredning) och betygen är U-AB och det kommer vara nervöst..

Jag är ledsen, över hur allt ter sig nu, jag pluggar för lite, min kropp är inte min längre, jag gör uppenbarligen något fel. Äter som jag brukar igen, men den ökar i vikt ändå, något fel eller vad?. Jobbigt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida