fredag, december 05, 2008

mardrömmar.

Ja, nu är det helg igen, och min "lugna" vecka börjar lida mot sitt slut. Vi har bara haft två grupparbeten och egen läsning, så jag har haft tid att läsa - har å andra sidan bara läst några få timmar..

Igår hade vi opponering och det gick väl sådär. Inte nöjd med min insats men det var första gången så det känns ändå okej. Sen läste jag lite, och gick hem och gjorde mackaronipudding - underbar ketchupmat! Jag åt säkert över en dl ketchup på min mat. Tycker det är übegott..

Somnade rätt tidigt och drömde mardrömmr om förra tentan, alltså den jag gjorde i oktober inte den jag gjorde nyss. Det var hemskt, jag drömde att jag sett fel tentanummer och att jag i själva verket INTE var godkänd. Huvva, kan ju faktiskt vara så, inte kollat på själva tentan (och komerinte göra det) men hade kanske vart käckt att kontrollkolla där så att nummer och namn är på samma papper - om jag ären siffra fel så är det ju inte så bra.

Gick upp, käkade liten frukost, mötte upp M för ett intervallpass. Högintensivt och kort. Det brände i bena och var jobbigt men någon gång måste man väl förbättra sig konditionsmässigt om man vill få bättre tider. Det var trevligt iallafall, (efteråt) och hem, åt en andra frukost och ska strax gå till skolan och läsa några timmar. vet inte riktigt HUR jag ska läsa idag men det löser sig. två veckor till nästa tenta bara och nästavecka är det föreläsning hela dagarna OCH ett grupparbete, så lika bra jag börjar läsa ordentligt nu i helgen.. lär ju få läsA OM sen.. hm..

Tiden går så fort! Är lite besviken på julkalendern, älskar ju Anders och Måns så jag hade höga förväntningar, haha.. Den kanske artar sig.

Nej nu ska jag hänga en tvätt. Sedan skolan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida