onsdag, november 19, 2008

godkänt, B


Nu är jag lugn igen. Vi fick reda på att våra tentaresultat skulle komma klockan tre idag och har varit helt hispig. 25-30% klarade sig inte fick vi också veta. Det är ändå typ 70 av 240 eller ngt sånt, och jag har varit ganska osäker på om jag klarat det eller ej då den kändes väldigt svår. Och jag var så deppig den dan. Så har jag gått och haft ont i magen, druckit tio koppar kaffe idag också.. av nervositet. Så idag klockan fyra, gick jag in och kollade (en halvtimma sen). Jag blev p r e c i s godkänd.. man skulle ha 10. Jag hade 10,5..
Och folk gick runt och såg molokna ut, några för att de inte fått AB (bästa). Jag var bara så glad att jag klarat mig.

Sitter i läsesalen med ryggen mot fönstret, framför mig lyser flitens lampa i hundratals bänkar. Känns sjukt konstigt att sitta och titta ut över människor såhär.. (sitter i fönstret för att det finns eluttag här och datorn måste laddas..) NU måste jag plugga vidare...

hehe..

ska bara äta ett illgrönt stort äpple (så jag måste gå ut. för tar man ett bett här hörs det över hela salen)..

Ska bara gå ut och äta ett grönt äpple.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida