onsdag, januari 28, 2009

Lillördag? haha


Ja, halva skolveckan har gått, galet. Det går rasande fort. Och känns helt okej, vet inte om jag är i fas riktigt, svårt att veta. Och dessutom svårt att hela tiden tillämpa och motivera. "varför" uppfyller rekvisiten i just denna lagparagrafen omständigheterna i just detta fallet- rättsfrågan. Knivigt. Men kul.

Har suttit 8-20 varje dag, tillbringar mindre än 10 timmar hemma varje dag (natt) så jag är allt lite stressad när jag ska hinna; käka, prata med mamma och pappa, fixa grejer (typ banken, klacka om skor, csn) och dessutom hinna somna och helst sova minst åtta timmar (blir snarare typ 6). Menmen, det är skönt att kunna gnälla lite, helt allvarligt älskar jag att kunna klaga ibland.

Idag gjorde jag och M dessutom ett fusk. Vi gick helt sonika hem efter föreläsningen som började 8 och slutade 10, för att träna, träna då vi KUNDE HA LÄST. Då tränade vi en stund, jätteskönt, sen åt vi lunch och gick igenom föreläsningen och allt vi läst, sen åkte vi tillbaka till skolan och där stannade jag till åtta, i läsesalen. Sen gick de som var kvar i läsesalen (är inte så många vid stängning, några stycken bara) till puben och drack sodavatten(jag) och öl(grabbarna). Haha, men trevligt. Sen drog jag mig hemåt och nu ligger jag här, ska upp om.. 7 timmar. Back to universitet.

Annars imorgon händer inget utöver det numera vanliga.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida