lördag, januari 17, 2009

hallå 09

Första inlägget o9. Galet? Ibland spelar bloggen ut sin roll. Men nu är det dags att sammanfatta nära.. tre(?) veckor. Ja igår tog T1 slut, och nu börjar T2 med allt vad det innebär, bland annat massa massa läsande. Men det blir nog bra. Bortfallet är hittills 70 pers. Vi började alltså som 250, hittills har 70ähoppat av och vi är 180 kvar, Det känns bra att inte ha hoppat av. Jag trivs!

Nu hr jag fått en lägenhet, här händer det grejer! Svindyr etta i C e n t r a l a Göteborg.. Efter att ha köat i nära två år på boplats. Det är jag värd.

Så imorn är det dags att åka till Ikea, kika lite på eventuella soffor och meck, men roligt ändå.

Igår klippte jag mig. llte pulp-fiction (fast inte svart då). Jag trivs. Även om jag känner mig som min mor på 90-talet.. Lugg och skarp klipp 4 cm under öronen typ.

Ja och igår var det födelsedagsfest/terminavslutningsfest för två i vår klass. Det var mycket trevligt, drack massa vitt vin och blev askalas. Senare gjorde jag något mer tveksamt som jag inte går in på men det involverade en karl.

Idag har jag inte rört en fena, ätit choklad så jag mår illa, kört några människor jag känner lite från husen där jag kommer flytta in (halleluja) till en inflyttsfest där jag sa hejhej och sen körde jag dom tillbaka. Jag odlar kontakter i huset så att säga, vill inte vara helt ensam där, haha.

Imorn ska jag vila halsen som är förkyld (varit förkyld två veckor, ingen träning, och jag känner mig lite.. avslagen?. På måndag börjar mördarterminen. 70 av 250 har redan hoppat av och fler lär det bli, men jag ska INTE bli en av dem. (nu har jag skrivit det rakt ut sådetså). Oj vad stolt jag kommer vra över mig själv i juni när jag klarat 1 år. Hoppas hoppas!

1 kommentarer:

Blogger emma sa...

Hej Lilla Ebba

Följer Din blogg, och vill i all välmening lämna ett tips. Se upp för behålöst efter operationen. Min erfarenhet efter op för många år sen är att brösten tyvärr hänger sig med tiden. Tröstar mig nu med att de kan väl få hänga då, i min ålder, men det känns lite synd ändå.
Kram fr Växjö

11:45 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida