torsdag, december 18, 2008

Snart jul.


Attans tiden går obeskrivligt fort! Det susar förbi och imorn är sista tentan för i år..! Halleluja om nästan exakt ett halvt dygn är det över för hösten i allafall!

Och om mindre än en vecka är det jul.. kan det vara så att jag faktiskt inte inhandlat en enda julklapp än (stämmer bra det). Blir nog expresshopping på tisdag eller något lika knepigt. Att jag i december dessutom köpt ganska mycket saker till mig själv gör det inte bättre.. Hehe.. Ego som få. Köpte ett par apsnygga högklackade skinnskor i går som är mycket osäkra att gå i, antagligen än mer osäkra efter ett par glas vin (och det är ända gången jag kommer använda dem, skulle aldrig gå till/i skolan i sånna skor). Pumps, snörning, bred rejäl skyhög klack. fina! Lite härliga vinterkoftor har jag också klickat hem, några t-shirtar och ett par mycket höga jeans som var nedsatta från 600 till 150 pix. 34or och därmed ganska tighta, dessutom är min kropp knappast gjorda för sådana byxor, har ganska breda lår av löpträning och sådär så de är knappast optimala men jag gillar dom! måste däremot sy upp dem en del. Synd att jag inte kan lägga upp ett par byxor. Tänker fjäska för min syster..

Förra onsdagen var jag också på julfest och det var mycket trevligt. Dessutom roligt att se hur universitetsfolk beter sig när de får i sig en öl eller två för mycket = högstadiekänsla på det. Jag behöver inte känna mig omogen med min ringa ålder i varje fall..

Imorgon fyller mamma år och jag får inte glömma att köpa present, efter tentan ska jag intervallträna med M och sen ska min familj ut och käka på restaurang (på kvällen) därefter ansluter jag mig nog till mina pluggkamrater och deras tentafirande.

Och sedan är det lov! så fantastiskt oerhört skönt.! Förövrigt är jag grymt besviken på årets julkalender, jag älskar ju anders och måns så jag hade höga förväntningar..! Har lånat sunes jul av en klasskamrat istället - mycket hög kvalitet..!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida