tisdag, december 23, 2008

Dan före dan.

Lov. helt sjukt egentligen, känns som att jag inte får ha lov, eller som att det har blivit en miss nånstans.. haha. Har drömt tentamardrömmar i flera nätter, trots att sista tentan för terminen avklarades i fredags..! Har drömt såhär; att jag kommer på flera timmar efteråt att jag glömde lämna in tentan.som att jag satt i tentasalen, gjorde tentan, var rätt nöjd, gick ut och sen flera timmar efteråt kom på att jag glömde lämna in den. Vaknar kallsvettig och tror till en början att jag verkligen glömt inlämningen sen blir jag helt lugn när jag kommer på att jag drömt. haha.

Det gick bra i fredags, inte helt strålande men okej. Sen intervalltränade jag med M innan jag gick på restaurang med familjen, vi åt fantastiskt god palestinsk mat och sen mötte jag upp nåra för att tentafesta. Det var ganska lamt, eller, jag var inte helt på humör för det, dessutom hade jag mina nya (jävulska) klackskor som visserligen är sjukt fina men jag höll på att avlida, fötterna sa ifrån, vi var en stund i lokalen, drack vin och en äcklig kille i min klass tog mig på brösten. Jätteobehaligt. Sen gick vi vidare, ställde oss i kö och efter en kvart i den kön kände jag att jag hade fått nog och ville hem, gick en hållplats för spårvagnen var sen och det gjorde ont i fötterna men jag kom hem innan två i allafall. I lördags hade jag en seg seg dag. Åt frukost ute på café, gick en kort promenad, käkade massa lasagne på kvällen och somnade tidigt.

Söndag blev det långpass med M och M, mycket trevligt. sen julhandlade vi i några timmar och på kvällen såg jag på film med S. I går gjorde jag.. (vad gjorde jag igår?) jo jag gick en sväng, träffade J, tog det lugnt och städade lite. Imorse sprang jag med M (min eviga kompanjon), sen hade jag en lång, härlig och utdragen grötfrukost med tidning och kaffe (gött) och sedan begav jag mig på en kort promenad runt sjön med S, resten av dan försökte jag uppmana mig själv att städa, blev inte så mycket av det. har mest strosat runt och funderat på att städa.. Pratade lite med en kompis från högstadiet också och vi ska ses nästa tisdag - trävligt! Och fick tag på A, skällde ut henne på ett milt sätt och vi ska ses på måndag för sushi.

Sen åkte jag och stresshandlade klapp till pappa, blev ngt knepigt köksredskap och finchoklad för honom. Nu sitter jag här, klockan är över elva och jag kan inte sova. Vill vara trött!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida