fredag, mars 23, 2007

blodsockerfall..?

varför gör jag såhär mot mig själv? Jag bara sitter här och lipar och lipar. Åtta timmar sedan lunchen och inte en smula sen dess, bara thé. Tjejerna och jag på café, cafét med "kakbuffé", som om jag någonsin kan äta det.. Sen blev det som det blev, dom kommer och ska sova här halv nio. Jag är så himla ledsen och blodsockerfall och ledsenhet. Fan vad hungrig jag är. Pappa sa att vi skulle äta sju, klockan snart åtta. Jag känner mig så himla himla ledsen och konstig. Varför blir jag såhär utan mat?

Läste om en tjej som kommenterat hos ummagumma tror jag, som hade fått mensen ett år efter att hon nådde sin friskvikt! det utlöste också en gråtattack. Fan. Jag kommer aldrig få mens, jag känner mig så himla okvinnlig och knubbig idag.FAN.

Jag vill inte ens ha mat längre, vill somna och inte göra någonting alls. Varför har jag slutat med mina mellanmål? vet inte, dom känns sådär "onödiga", överflödiga, nu när jag inte är allvarligt underviktig längre tänker jag "äsch".

Oj vad tråkigt detta blev.

2 kommentarer:

Blogger Anna sa...

usch, det verkar som om du haft en lika bra dag som jag...
men nu biter vi ihop och tar oss igenom det här. för vi är BÄST ingen protest.
stor kram!

11:47 fm  
Blogger Umma sa...

Sötnos, det är inte konstigt att du blir "konstig" när du inte gett hjärnan någon energi på länge! Jag blir HEMSK om jag är utan mat för länge; Totalt okoncentrerad, skakar i hela kroppen, blir fumlig och humöret blir allvarligt feeel på! När jag är I dom känslorna är jag så jävla sur på mig själv "F*nf*nf*n ska klara det här, jag är ju störd, alla andra kan göra såhär utom jag.." men efteråt kan jag se hur det egentligen är. Jag behöver FASTA mattider med ett innehåll som jag är trygg med. Annars kan det gå åt helskotta! Hoppas din lördag har varit bättre än gårdagen, Kramar i mängder!

2:37 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida