torsdag, mars 22, 2007

knäppblogg


Hej hopp. Min blogg ser helt knepig ut ju.. Skev? Alla länkar och så vidare ligger längst ner på sidan, hur fixar man det??!!

På östra sa dom att jag skulle träffa en dietist innan jag börjar träna igen. För att få reda på hur mycket jag ska äta när jag tränar några gånger i veckan. Så att det inte blir samma upprepning med mycket träning och lite mat. Känns okej.

Det finns väl nåt naturläkemedel för att få igång mensen right? Något "hjälp" eller hur man ska säga (då jag vägrar p-piller).

Längtar efter den.. Och sommaren, och tågluffen, och artonårsdagen, och bad, glass, sol och glädje. Fast jag är rätt glad, oftast, även om det skrämmer mig, eftersom efter glädjeperioder kommer jobbigperioder.

Sol idag :)

2 kommentarer:

Blogger Anna sa...

nu ser bloggen normal ut igen ;D
du kan ju prova nattljusolja från naturapoteket för att försöka få ordning på alla hormonerna - det funka för mig! det är ngr kapslar med Omega-6 som gör att man får mera balans i kroppen, alla kvinnliga hormoer. som bonus kan man få finare hud, hår och naglar.
kram!

4:51 fm  
Blogger Umma sa...

Fasen vilken snygg kjol du har på dig. Vart har du hittat den?

Angående "mens-inlägget": Ja, liksom ens egna sjukdom är tvådelad får man höra två sidor om det är skadligt eller inte. Och självklart lyssnar anorexiöronen på örat som säger att det inte alls är farligt, medans dom friska är mer oroliga. Jag tänker iallafall kämpa för att få tillbaka min "monta"! För en dag ska det ligga en liten mini inuti mig, det har jag bestämt! :D :D Kram på dej!

11:33 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida