onsdag, mars 14, 2007

ebbadagen

Pust och frust och halsont.

Är lite ledsen över att jag inte orkade med en långpromenix i solen idag.. Gick iaf de 20 minutrarna till bilskolan och tillbaka, men hade helst vart ute i ett par timmar. Man vill passa på när solen kikar fram, men är man förkyld så är man.

Körde i allafall dubbla lektioner. Fy vad dålig jag känner mig. Min körskolelärare är typ världens tålmodigaste människa. Helt klart. Till och med hon blev irriterad för att jag är så seg på att lära mig. Alltså jag är ju inte det annars. Jag bara är för nervös att ta till mig allt hon säger så jag sabbar allt. Undrar om jag någonsin kommer kunna ta körkort. Blä. I slutet av lektionen då jag verkligen kände mig kass, frågade jag henne lite försiktigt om det fanns elever som de inte trodde skulle kunna ta körkort (jag ville helst säga; bör jag skita i det här?), hon sa att de sa till vissa få elever att "du skulle behöva lägga ner väldigt mycket pengar för att klara av att ta körkort" - detta sa hon och tittade mig i ögonen. Jag trodde för några ögonblick att det var mig hon menade.. Haha, men sen sa hon "men det kommer jag inte säga till dig". Så det var ju skönt. Fast jag kommer ändå ta sjukt många lektioner eftersom min mamma är så av på att köra bil med mig..

Annars har jag pluggat, matte igen. VARFÖR lägger jag så sjukt mycket tid på en 50-poängskurs för?? Varför la jag inte ner mycket tid på MatteA -som var hundra poäng och så oändligt mycket lättare..? dumebba typ.. hehe. gick förbi en sushi från bilskolan och köpte en sjubitars till lunch. Gottgott. Min hals är ajajaj. I allafall, kompis H och L ska plugga matte med mig en timme innan skolan imorn (10-11) gulledom!<3

Å vad jag saknar min mens. Har ätit på nu idag faktiskt, för jag SKA gå upp klart nu. Jag vill ju inte dra ut på det. varför gör jag det? om jag ätit helt schemaenligt sen i julas hade jag vart KLAR nu, jag blir typ helt svimmig av att tänka på att DÅ HADE JAG HAFT MENS NU. Ack så¨galet. Och gud vad SKÖNT att ha viktuppgången KLAR INNAN sommaren,%

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

du, jag känner en mamma som körde upp tre gånger innan hon blev godkänd.... så ge inte upp!!!

ge inte upp maten heller!!! du grejar det. kör inte för hårt med sushin bara, knappt ngt fett alls ju!! eller så får du trycka i dig nötter (smarr!!) till kvällsfikat ;D

kram!!!

12:09 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida