torsdag, mars 01, 2007

guldfisk


Ja visst ser jag väl ut som en guldfisk :P

Helt okej dag idag. Började med knaskänslor. Allt kändes uppochner. Bestämdes att vi skulle käka en semla hemma idag. Usch, gått och oroat mig för det där hela dan. Kanske "fegar ur". haha. Hoppade båda mellisarna för den sakens skull och nu är jag ashungrig. Vi ska äta soppa innan. Fy vad jobbigt det känns. Även om jag äter den där himla semlan + soppa kommer ju inte dagsenergin upp riktigt i det den ska.

Nä ibland går det bara sämre med maten.

Har varit allmänt oproduktiv i skolan annars idag. verkligen. Men njutit av sällskapet. Var på körskolan och bokade nya tider idag. Ska läsa lite i körboken nu.

1 kommentarer:

Blogger Umma sa...

Hoppas att du klarade av att äta den där semlan utan någon större ångest, och att du känner att du var VÄRD att få äta den. Det är inte farligt och det händer ingenting med vikten bara för att man äter en semla... Det fanns en gång då jag trodde att jag skulle BLI en bulle om jag åt en bulle. *suckar*

4:33 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida