lördag, februari 24, 2007

Lördag och helg


Hej hallå idag
Jobbade i några timmar och var sedan med H på stan. Bytte en klänning, fick en grå, vid grej. (den på den knasiga bilden här brevid..). Vi åt sushi (börjar bli tradition), dock på fel ställe, som H nu bestämt sig för att tycka mer om (blä) hehe.. H:s kompis A käkade också med oss, vi tog en kaffe på världens sötaste kaffe"bar" efteråt. Såg lite 30/40-talsaktigt ut och kaffet smakade fint. Efteråt så köpte jag brevpapper och frimärken, tänkte ägna morgondagen åt (förutom té/fikastund med H och H) brevskrivning, stressläsning av det sista i Jane Eyre (80 sidor cirkus) samt tillbakalämning av 10 böcker handlande om den industriella revolutionen. (vilken konstig formulering det blev). Snart ska jag och farsan hämta apdyr indisk mat till mig (tandorikryddad lax/yoghurtsås och naanbröd). Såå gott.. <3

Annars har jag läst 40 sidor i Jane Eyre och tittat lite på en film samt promenixat. Känner mig lite trött och ska bli skönt att inte ha en plugg-söndag framför mig utan nåt mer avslappnande :) Hoppas dock på snö för vill ta en kylig prommis själv.

På tisdag ska jag och mamma köra till bokrean kl 07.00, och käka frukost ute, sedan ska jag till östra (förmodligen sista vägningen innan jag får en behandlare), känns ok. Jag ville inte komma in på behandling från början, men nu skiter jag i vilket, jag kan likagärna göra det här - vill bli fri från den här skitsjukdomen och allt den för med sig.

Men jag är en bra bit på väg och jag känner mig starkare för det mesta..!

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

skitsjukdom var ordet!!!
tror det kan vara bra med lite hjälp utifrån. kanske har dom ngt bra att säga i alla fall.
verkar som om din lördag var bättre än fredagen.
nu: mot melodifestivalen ;D
kramen!

11:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida