fredag, februari 23, 2007

Hej och hå!


Oj vad sugen jag blir på att g ö r a något idag. Umgås, baka, dansa, åka pulka, dricka vitt - VAD SOM HELST. Med människor. Jag har fiskat efter folk hela dan. Men alla är tråkiga och har saker för sig. Jag är sällskapssjuk, är beredd på en äcklig flod av känslor idag bara för det. Jag känner igen mig själv, tänker ofta dystert när jag inte lyckas med något jag vill. Jag vill inte heller typ.. tjata sönder någons huvud eftersom jag inte vill vara ensam. Jaja.. Mamma och lillebror min åker ju iväg på dop imorgon och är hemma på söndag kväll. Kan ju bara ta det lugnt och titta på film, eller så. Kanske läsa.

Känner mig bara så fruktansvärt lat, osocial och tråkig då. (notera att jag använde det värsta ordet som finns; fruktansvärt)

jaja.. Valde i-val idag. tog natur b. Blä. Trean kommer bli det värsta året. Jag tänker för mycket på framtisen och har så svårt att leva i nuet. Det handlar så mycket om sommaren och efter trean känns det som. Har redan blivit gammal i själen och oroar mig för alla studieskulder som kommer hopa sig om jag väljer en lång utbildning (typ juridik). Mina föräldrar tycker på fullaste allvar att jag ska pensionsspara. Jag är inte ens 18..

Om jag var 18 skulle jag kunna göra tusen saker ikväll. Jag skulle kunna gå ut ensam till och med. Till sticky kanske, eller den där reggaekvällen.

(ibland får man vara lite bitter).Uppdaterar senare.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida