måndag, april 02, 2007

en tisdag.


Guten Morgen!
Vårt internet har varit väldigt knepigt de sista dagarna, I-landsproblem numero Uno..

Jag går varje dag och inbillar mig att "idag, idag kanske den kommer". (alla vet vad jag menar) Jag vill helst inte gå upp ett hekto till typ.. Kanske blir nödvändigt.

Annars har jag umgåtts med mina älskade pygmeér. majoriteten av mina kompisar är under 160 cm, det känns bra, jag är ju 159,5 - så vi matchar. Haha.

Har ju lov nu men ändå inte "ledig" eftersom:

Har teaterrepetitioner nu, igår från 11.30-17.00(var hos psykologen innan). Idag från 10-17 eller 18, samma imorn, och nästkommande måndag 09.00-18.00. Känns rätt bra. På lördag blir det påskbuffé med vännerna och på torsdag ska jag först till östra, sen vara med kamraterna, så ska vi krubba sushi och köpa interrailkorten! (måste dock till banken först och nalla på mina besparingar..).

Idag blir det lång-träning på boxningen efter repetitionerna. A ska med tror jag, förhoppningsvis lyckas jag övertala henne att träna torsdag också, hon vill nog inte träna på fredan tror jag, eftersom hon fyller vuxen!

Som sagt, jag väntar varje dag på mensen. Jag är otålig och lite arg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida