tisdag, april 03, 2007

mongobild..


Godmorgon igen, fint att blogga på morgonen, det sätter ribban för dagen liksom!

Igår kändes det rätt bra, jag vet hur roligt det låter att börja blogginläggen med "då och då kändes det så och så", men det är skönt att spalta upp för sig själv, och eftersom jag är en kicka som lyssnar på mig själv numer, så känns det gött att skriva det svart på vitt liksom.

Som sagt, bra igår, vi repade våran scen i 2-3 timmar ungefär, det var tufft, men bra för oss att jobba på den. Efteråt åkte jag direkt till boxen och betalade terminsavgift, A kom inte förrän´två minuter i sju..! vi börjar ju sju, så jag började fundera på ifall hon inte skulle dyka upp. Vi behövde bara betala 400 pix, 200 mindre än den vanliga avgiften eftersom det är så kort tid kvar på terminen!:)

Vi sprang och hade raka armslag och cirkelträning+skuggboxning. Roligt, men jag hade gärna kört lite hårdare. Jag gillar att träna hårt. Det är skönt att reda ut för mig själv att det är JAG som gillar att träna hårt, inte ätstörningen. På torsdag är det teknik-träning - alltså inte hårdträning då heller =/

Snart ska jag bege mig av till sista repdagen, känns bra, få riktigt lov efteråt liksom..! Ska till banken imorn och hämta ut 3000 pix. Kommer bli nojjigt att gå runt med dem i flera timmar. hehe..

Nu måste jag packa lunch och frukt och byta från träningsväskan till den vanliga.

Solong!

1 kommentarer:

Blogger Umma sa...

Vad skönt att du känner att du kan skilja på vad det är som DU tycker om att göra; INTE ätstörningen! Det blir så lätt en röra av alltihop då man inte vet vad som är ens egna känslor...
GO GIRL! ;)

7:04 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida