fredag, maj 25, 2007

neggo-ebba


Om 40 minuter åker jag. Iväg på festival. Hoppas det blir kul. Måste gå in med inställningen att det blir roligt - jag vet med mig att om jag går in med en dyster inställning blir allt bara dystert.

Jag hoppas på en vändning den här helgen. Imorgon blir jag arton, och det känns inte så.

Har köpt ett snyggt halsband till H i födelsedagspresent. Dock vet jag inte om hon gillar det - det är inte så diskret. Men jag tyckte det var superfint och hade nog gärna behållt det ;) men tror det kommer passa på H.

Jag åker hem själv på söndag morgon. Först 1,5 timme i buss (tänk om jag är bakfull- fy vad dåligt jag kommer må då..) sedan 2,5 timmar på tåg. Utan servering. Därför har jag beräknande som jag är packat ner lite rostade sojabönor och frukt.

Idag så gick jag till bilskolan igen (det är ju typ mitt andra hem nu.. hmm). Gjorde teori ett bra tag. Klar med B-fasen - nu har jag två c-prov, två d-prov och fordonsfasen - sen kan jag boka teoriprov. Längtar tills det är över.

Nä nu får jag rycka upp mig.

5 kommentarer:

Blogger meva sa...

Det är svårt att ändra sin inställning, men det går! Jag hoppas du får en skön, härlig, slapp och bara trevlig helg! Och grattis i förskott. Puss vännen, man får va lite neggo ibland, du är BRA ÄNDÅ!

11:26 fm  
Blogger Anna sa...

jag ska tänka på dig hela helgen!
tror att du kommer få det toppen bara du kommer iväg.
massa GRATTIS på din stora dag!!!
puss och kram!!

1:58 em  
Blogger Felicitas sa...

Ett stort GRATTIS på 18-årsdagen snäckan!!

Hoppas att du får en jättehärlig helg med mycket sol (för sol är rena naturmedicinen!)

Stor kram!

12:32 fm  
Blogger Umma sa...

Ojojoj nu är du myndig så det bara smäller Ebba! :-) Hoppas att din födelsedag blev riktigt härlig och att ditt humör var på den goda sidan! Och sjuhundrafemtioelva HURRA-rop och GRATTIS-kramar (lite i efterskott då) till dig! Du får skriva om hur helgen varit för dig: Och vad du fått i present såklart! ;-D

11:12 fm  
Blogger ceppo sa...

meva: Ja visst är det- Tack för grattisen!:) ibland är det svårt att hitta positiva grejer i saker och ting.

anna: Det var faktiskt en bra helg. Jag såg massa braiga band och det var inte jättebrötigt. Nog för att det var äckligt att se folk dricka alkohol på morgonen (!) men annars klarade sig halvpryda ebban rätt bra ;)

felicitas: tack för det gull!<3

Jag hade en braig helt som sagt, men solen uteblev. Men det gjorde regnet med.. :P Nu är det sol - och jag kan inte vistas i den.. :/ synd att va sjuk när det är fint väder. kram!

ummagumma: Ja nu är jag myndig. Märkligt nog känns det inte varken bra eller dåligt. Lite jobbigt är det där ansvaret. Vet hur det var med min syster. Allt bara släpptes. Mina föräldrar verkar tro att man inte ens kan ge råd åt en som är över 18. Jag vill ha trygghet liksom - fast såklart vara myndig också. tack för grattisen:P

pussar på er alla!

11:32 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida