torsdag, maj 10, 2007

nationella+firning


Idag hade vi nationella.. Jag satt nästlängst.. Nästan exakt 4 timmar med gröt i huvudet. Jävlar vad svårt det var. BLä! Tror jag hamnar mellan G och VG, hoppas hon "väger över" så att allt jag gjort i matten räknas, då får det bli vg. Hoppas hoppas hoppas..

Sen var det lunch i skolan, men den skippade jag eftersom vi skulle hem till mig och fira H. Jag bjöd på hembakta kanelbullar och jordgubbar och A och HH köpte glass och ballerina.

Det var mysigt att ha tjejorna här. Vi pratade om alla våra knäppa lärare, om sommaren och bubbelvin.

Ikväll blir det boxning 2 h (puh) och spaghetti med qournfärssås när jag kommer hem efter nio nån gång. Sen blir det mer plugg(?!) halva natten i och med arbetet om nutida konst som ska vara inne imorgon....! BLÄ.

Nu är jag förresten hungrig igen, trots att vi fikade för bara två timmar sen. Kanske hade vart schysst att grunda med lite mat. Jag var helt låg i blodsockret när vi kom till mig kände jag, alldeles för länge sen frukost, så åt jag bullar, jordgubbar och lite glass och fick en blodsockerskjuts, nu blev det lite lågt igen. Funkar alla så? Ibland känns det som om det är bara jag. Ska nog grabba mig en macka så att jag pallar träning. Hoppas det är tränaren som var i tisdags. Han var en rolig karl. Dessutom var det bara jag och A som var tjejer där. Sen massa muskliga grabbs (A:s drömm typ...), så skulle vi göra Nack-övningar i slutet (jag avskyr nackövningarna) och så säger han "okej, om ni gör dessa riktigt hårt, så får ni nackar som Tyson!". Och jag och A bara: HAHAHA. Vi kunde inte stoppa oss själva. Det var hysteriskt roligt faktiskt.Jag tänker mig lilla A med Tyson-nacke!!! HAHAHA

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

jag är oxå nästan alltid hungrig. särskilt på mitt j**la jobb där man inte får frukost och lunch först 14.30...
men mest hela tiden annars oxå faktiskt ;D
imorgon ska jag bjuda magen på after eight päron med glass - mums! lite vin till det grillade blir det nog oxå.
puss å kram!

1:10 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida