tisdag, juli 17, 2007

snart.



Hemma igen. Mys med middag med L och H, dinkelpasta med tomatsås och quorn. gött kött. Packade en del också, sen åkte jag och H till A2, träffade C på vagnen, inte sett henne sen skolavslutningen. trävligt. Vi kom fram till A2, stannade inte där så länge. Vi åkte innan halv tio. Jag var trött. På tåget ringde andra H, blev så glad! Har ju inte sett henne på tusen år känns det som, och kommer inte träffa henne förrän vi kommer tillbaka. tja.

Ringde och fick låna pengar av farsan. Känns fint fint. Ska köpa biljett imorn, jag var in i det sista emot det där spektaklet Way out west. Kändes liksom skamligt dyrt. Men jag får erkänna mig besegrad, lägga mig under tyngden pengar (som inte är mina) och ge upp. Det låter ju tungt, men känns lätt lätt i hjärtat. Finfint. Humhum.. Kommer väl hem natten mot den tionde antar jag, alternativt tidig morgon.. haha.. Men det blir nog skitbra. Till saken hör teorihelvetesprovet som är den fjortonde, som jag borde plugga på. men äsch. Det löser sig. (det gör det alltid)..

Imorn blir det städning, spring (om sjukan håller sig borta, om vädret är okej), mer städning, lunch med A hemma hos mig. keso och sånt som A äter.. HAHA, jag kommer lätt äta bröd och grejer till oavsett. Jag behöver rejäl mat.! Sen köpa biljett då, hälsa på J och grabbarna, hem sova - sen åker vi på morronen efter.. Lite mer än ett dygn. Jag är så nervös.

Klippte mig idag. 300 pix för något som inte ens syns. Men jag har ju faktiskt inte gått till frisören sen i oktober eller något liknande, så det kändes värt det. Mina toppar var som kluvna små ledsna grässtrån.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida