tisdag, juli 17, 2007

två pyttiga dagar kvar ju,.


Jag är inte sjuk än! SEGER. <3

Jag är lite mesig med sånt där. Jag tycker alltid så synd om mig själv när jag är sjuk. Egon..

Promenerade till farmor imorse för frukost. Mys. Jag älskar min farmor, klarar mig ej utan denna tanta. Hon är ändå 80 år så det känns som om jag ska umgås med henne mycket.

Därifrån till berzelii, träffa A, A är underbar. Vi åkte till HM, jag köpte ett linne för 20 pix (det jag har på mig under kostymvästen, det ser kanske lite lisebergskanin men skitsamma). Sen till andra HM, A skulle ha en manhaftig dragkjedjetröja. Den var finfin. Hittade hängslebyxorna som kostade 500 pix för några månader sen, nu nedsatta till 149´:- kap.. Hehe, kap som jag inte hade pengar till men köpte ä n d å...!

Sen till kiosk, delade på en stock med A. Hm hm. Något svenskt att ta med sig ut och bjuda runt europa på. (men mest till mig).

Mina +kilon för resans skull känns inte så meckigt. Dom finns där, troligtvis droppas dom av liksom. Lite surt att några jeans börjat sitta lite trångt är det. Men odramatiskt.

Sen gick vi till stationen, bokade biljetter från fredrikshavn till amsterdam. Tjejornas också. 221 kr per person. Rätt schysst, vi ska sova på ett tåg också (visserligen endast 6 timmars sömn men ändå). Jag längtar. Känns så läskigt nära nu. Kommer det gå bra?

Pratade med A om att följa med på Way out wesT. ska isåfall låna pix av mor och far, köpa biljett imorn. Regina spektor. Manu Chao. Lilly Allen. Kan man låta bli? Visserligen är det några timmar efter jag kommer hem som festivalen börjar. Men ändå.. Vill vill. 1200 pix.. (ÖVERTALA MIG). M ska också dit, hon, jag och A ska ju plocka blåbär och svamp när jag kommer tillbaka (Trävligt). Det är braigt att vi bor så nära varandra, först A, ett par kilometer från hennes hus, sen jag ytterligare ett par kilometer år motsatt håll. Fint fint.

Måste ringa farfar ikväll. Jag vill ut i världen. Helst nu, men ett dygn och några timmar känns också rätt okej..

Om en timma ska jag klippa mig, bara toppa. Om Frisör C klarar det, han pratar så väldigt mycket, och jag är rädd för honom därförn är så sarkastisk och ironiskldrig vågat gå någon annanstans.

Sen ikväll kommer H och L till mig, vi lagar mat och sen åker till A2, fest hos henne. Ska inte dricka eller nåt sånt. Orkar inte det.

ge mig bekräftelse nu mina fåtal läsare, en kommentar eller något.

4 kommentarer:

Blogger positive sa...

gå på way out west JA, det är sommarens big thing med hur många bra band som helst, hoppas du får det grymt på din tågluff också.

6:11 fm  
Blogger j sa...

Att tågluffa verkar galet mysigt och trevligt. Hoppas att du får en helt underbar resa!

6:25 fm  
Blogger Umma sa...

Fasen fasen faaaasen så avundssjuk jag blir på dig om du går på Way out West! Hört talas om det via en polare och det lär ju bli värsta öset! :-) Du måste digga åt mig med om du är där..

Vad gutt att du inte blivit sjuker - Jag fortsätter hålla i tummarna och hoppas på det bästa! Ni åker snart va?!

Lägesrapport här: Det är nästan lite för bra för att vara sant! :D Livet har tagit en finfin vändning och stora förändringar är på gång. Lite pirrigt men det känns helrätt, både i kropp och själ. Just kommit hem från en trevlig minisemester från Borgholm med ett par tjejkompisar och ska snart däcka i sängen. Mat har det blivit mycket av sista dagarna men det har faktiskt känts naturligt! KALAS! Puss och Kram på dej söting!

1:14 em  
Blogger ceppo sa...

jocke; jo det blir så va. Ja, det kommer bli über. Ha en trävlig sommar.

josefine: Tack, jo jag tror det. :)

ummagumma: hehe, ja jag hade också blivit avundsjuk. Eller, jag är avundsjuk på alla som ska gå. Så jag måste gå.

ja, skönt att inte vara sjuk. :P Ska hoppas att det inte blir nån förkylning på resan. Jag blir nog sjuk hela tiden för att jag äter för lite frukt. Vissa dagar blir det ingen alls.

Ja, imorgon bitti åker vi!! :S :S :S

VAD SKÖNT ATT DET GÅR BRA FÖR DIG. sÅ SKÖNT när det börjar flyta på. Hoppas det håller i sig, kämpa på!! pusspuss

4:14 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida