söndag, oktober 07, 2007

veckan.

Ja så var det söndag, klockan är halv elva och jag tänkte slockna strax. Lång dag imorn som var måndag. Börjar med att hålla ett föredrag, som jag trodde var nästa måndag och inte ens börjat på förrän idag. Så det är väldigt slappt av mig. Och blir nog inte så bra - ganska nervös av att hålla sånt. Det är ju inte teater - som kan kännas ganska shysst och avslappnat. Där är det ju jag som står och darrar som ett löv på rösten.. Huvva! Sen är det skolfoto. blä. Sen är det tandläkarn vilket gör att jag missar teaterlektionen på eftermiddan. Ska umgås med J och spanska. Sen vid fem eller så är det teaterkvällstid och sen vid halv tio kanske jag är hemma. Har tre inlämningar til imorn. Gjort en av dom klart. Så nu omvärderar jag skickligt vad jag sagt om SOVANDE. FAN.! Attans. Idag pluggade jag med J, men pluggdiciplinen blir ju lite lidande när man inte råfokuserar. Vi tittade liksom på Sunes Jul.! Men lite fick jag gjort. Började med Selma-recensionen och det är fint. Gillade kejsare av Portugallien ganska mycket. Borde läsa mer lagerlöf. Strindberg kan jag ingenting om. Hur ska jag analysera hans texter - hinner knappast läsa en bok av honom på en ynka vecka liksom. Tungt. Spanskaprovet på tisdag. Varför ALLT denna veckan för?

Längtar til helgen då H kommer hem från Vietnam. Hon är ovärderlig!<3
Haft en mysig lugn helg och det känns bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida