måndag, juni 30, 2008

Hur ska jag klara det här?


Jag befinner mig i en mycket obehaglig bubbla. Det känns inte som om jag sköter mina relationer, dock sköter dom mig. Det skulle ju va typiskt att inte ha vänner omkring sig om jag nu fixar detta. anteckning till mig: ta hand om vännerna fast du är ledsen). De hör av sig med fina sms som jag inte svarar på. Jag jobbar tio timmar per dag eller lite mer, jag försöker att inte tänka på mitt lilla helvete men det funkar inte. Personalfest igår på klubb. (varannan söndag). Jag var nog pinsam. Drack en öl och ett glas vin, men hade käkat lite dåligt under dagen så jag blev full på det lilla. Inte någon gladfylla direkt. Jag gick mest runt och såg instängd ut (bubblan). Sen träffade jag L, Som jag varit väldigt arg på över en grej. Men jag såg honom, han såg mig, jag grät i hans vita skjorta, det blev en massa mascara, jag grät så länge.

Jag känner mig så ur balans man kan vara. Hur ska jag fixa det här? Han ringde igår,fem minuter innan jag började. Aj. Han sa inte så mycket, han pratade tyst. Så jag hörde knappt vad han sa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida