tisdag, juli 22, 2008

Hallåken


Idag är jag ledig,och imorn och på torsdag. galet. Men ganska skönt. Idag har jag lånat två filmer, en bok, sprungit en sväng, sovit skitlänge, käkat god mat och en massa choklad och njutit lite av mitt eget sällskap.

I lördags gick några ut efter jobbet. Började tre på söndagen men jag tog bara ett glas vin, en kollega var dj på stället vi gick till. Det var skitbra, en jag gick för jag var seg, tog sällskap med en annan från jobbet på vagnen för han bor i närheten av mig. När jag vaknade i söndags kände jag mig seg, Men hade ju gott om tid, tog mig ut i skogen en stund, käkade härlig frukost, städade lite och sen till jobbet.

Igår var det överbemannat på jobbet, så jag hade asmycket rast hela tiden. Det var gött. Ja och sen så sov jag hos en kompis, det hade jag också sagt till far min. Men ändå ringde min mamma halft hysterisk klockan 3 på natten och skickade sms om att jag måste höra av mig om jag inte sover hemma och "var är du???". Då hade pappa glömt att han pratat med mig cirka 4 timmar tidigare i telefon och därför sagt till mamma att han inte hört av mig(??). Är jag nitton eller är jag fjorton undrar jag ibland?

Ja men det är ju väl att dom bryr sig, men hur ska dom fixa att jag åker själv ut i världen, eller flyttar hemifrån eller sånna saker. Det kommer ju ske. Snart. Jag sa "mamma jag kanske åker nån månad eller två till sydamerika i höst": Mamma sa "kan du inte åka till australien istället, där har vi ju släkt". Hahaha..

Jaja..Gudbevars.. Imorn ska jag träffa H för lunchdejt med sushi. Mys! Och fikadejt med en annan vän.

Idag fyller J år, ska nog ringa och grattisa honom nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida