fredag, juli 11, 2008

hua?


Film igår var trevligt, vi såg en som hette spårlöst försvunnen som var skitäcklig enligt mig och kollegan skrämde mig rejält efteråt. Hatar skräckfilm. Särskilt om så kallade "vanliga" människor. som blir konstiga. och dödar folk.

Idag träffade jag M, vi pratade i flera timmar och fikade, hon och jag kom på en massa saker om folk vi umgås med. Sedan träffade jag J, vi pratade lite. han verkade nästan lite sur(??) över att jag inte var ledsen. Jaha? Jag åt upp glassen han hade hemma, drack te, pratade om hans framtidsplaner, mina framtidsplaner och ja.. Det är konstigt. Två veckor senare är vi liksom en och en, inte "vi". Känns konstigt, tomt, men inte förfärligt fruktansvärt fel.

Dagens nojja är annars antagning. Urval ett har genomförts. Jag är reserv i lund, göteborg och sthlm, Jag hade så bra betyg trodde jag. med 18.9 så borde man klara juridikintagningen..?? och nu ser det mörkt ut. tänk om jag inte kommer in. Attans!
Jag är dessutom reserv nr 150 typ(??) så det ser mörkt ut som bara den.

störst chans i sthlm.dit jag minst vill. aj aj.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida