onsdag, augusti 06, 2008

hey

Men oj!
Jag blev antagen i Stockholm. Fast jag var 115e reserv i första antagningen. I Göteborg är jag nu 4e reserv. Efter att ha varit 127e reserv för mindre än en månad sedan.

Galet.
Och sjukt beslutsångestframkallande.

Vill inte till sthlm tror jag så det är okej vilket fall.
Men kommer jag in i Göteborg.`? Sjukt bra rykte har utbildningen. Och Sydamerika vill jag till. Har ju vaccinerat, lånat avancerade böcker.

Vill så mycket. Och i vår tar dom inte in i Götet. Bara i sthlm/lund/umeå. Och som sagt. Göteborgs är bäst. Men vad är jag om jag blir kvar här? Känns som om jag måste flytta. Är det möjligt att ta "ledigt" 4-5 veckor från en utbildning? Om jag har med mig plugggrejer på resan. Om jag ens kommer in. Men vadå, dom tar in typ... 150. Känns ganska troligt att iaf 4 ångrar sig? VAD svårt detta blir. Vill resa. Och leva.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida