tisdag, juli 29, 2008

jobb, och fint väder.


Igår hade jag jordens skönaste dag. Skulle träffa folk men så bara ville jag inte. Hade egentid och njöt. På morgon/förmiddagen träffade jag ju kollegan för löpning, det var mycket trevligt. Hon hade aldrig sprungit den distansen så vi tog det mycket lugnt och pratade en del under tiden. Sen hem, jag segade i.. kanske fem timmar? ¨Låg på altanen óch lapade sol, och när det blev för "ansträngande" flyttade jag in till svalaste rummet och låg där och läste (se bild liksom). Sen så gick jag till stan, köpte en tidning och dricka satte mig vid kanalen och läste, väl hemma igen åt jag kött igen (!). Köttfärsbiff med ost, potatis, sås och sparris..gott! Käkade massa fruktsallad, grekisk yoghurt, honung, nötter sen somnade jag bums.

Sen på eftermiddagen ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba för P idag. Jag ville det, så snart ska jag gå till jobbet för en 12timmars dag.. 10 till 22..Det blir nog bra, hoppas det inte är jättemycket folk.

Idag är första veckan jag kan gå utan bh. skrev jag det igår eller?
Hursom, det är helt underbart. Så gött. Och inte gör det ont heller.

Nu måste jag sticka till jobbet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida