onsdag, december 06, 2006

Jävla skitallting. Jag har ätit nästan efter schemat i tre dagar nu. Idag gjorde jag maten hemma. La inte i smör i moset utan hälften vatten hälften mjölk. Tog för mig så mkt mos det stod man ska ta på schemat. Började äta, pappa och kalle käkade med mig samtidigt. Pappa säger "orkar du verkligen allt det moset? det är ju ett helt BERG".

Jag kunde inte ´kännt mig fetare, större, äckligare.

Jag struntade i resten. hällde över moset på en grönsakstallrik och började gråta. För jag hatar när någon bekräftar att jag äter för mycket. Jag äter ju som jag "ska" enligt det jävla schemat. Jag slängde allt fast han sa at tjag skulle äta upp det andra. Hade bara ätit en halv sojakorv.

Nu sitter jag här och gråter och vet inte vart jag ska ta vägen. Jag äter mycket i skolan nu. De här två dagarna har jag ätit som det står fast ingen mjölk. och nu bara för att han sa så blev jag helt knäsvag och illamående och vill bara skita i allting.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida