tisdag, december 19, 2006

Uppåt!

Jag var på östra igår! Min puls har stigit! Och på dessa tre veckorna har jag gått upp nästan ett kilo! Jag blev ledsen. Men jag vill upp egentligen så det är bara bra! Nu gäller det att jag inte "slappnar av" för mkt. Tänker att vikten kommer fortsätta öka bara för att jag lyckats med det första kilot - det misstaget har jag gjort förut alltför många gånger. Så går det inte till tyvärr! Jag måste äta som jag har gjort och lite till för att gå upp mer! Nu har ämnesomsättningen ökat igen. Jag känner mig gladare, mer tillfreds och mindre rastlös.. Det är jag som har lyckats med det här och jag tänker fan vara stolt över det- DET ÄR inget misslyckande. Det är en kamp som jag lyckats klara en bit av - bra gjort av mig! Nu är det bara 9 left to go.. eh. Men vadfan. Ska dit om lite mindre än en månad och läkarn tyckte tv¨å kilo till tills dess var bra om jag klarade. Eftersom benstommen tar så mycket skada.

Det ska jag klara, mellan 1-2 kilo tills dess alltså! Fan vad bra jag ÄR!
Idag blev jag dock lite rädd och kunde inte äta så mkt jag brukar nuförtiden. Men imorgon blir det nya taaaag - och det kommer gå bra det här!

1 kommentarer:

Blogger positive sa...

heja dig! <3

3:40 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida