onsdag, januari 10, 2007

ondsdag.

Godmorgon!

Jag har nojat över vikten hela natten och det känns ihåligt och ledsamt. Men nu är det slut med det. Jag ska klå den här jävla skitsjukdomen så att den inte kan resa på sig mer. Det kommer ta tid. Men varje gång jag gör något för MIG så blir det liksom 1-0 till mig på nåt vis. 1-0 till mig för att jag lyckats gå upp. Om man ser det i en viktkurva har det till och med gått långsamt. på dessa veckor från mitten av november skulle jag gå upp mellan 5-7 kg cirkus, och sedan vidare upp till mellan 50-53(kg). Utvärderat är det bara ett och ett halvt kilo. Har många kvar. Men jag har iaf börjat gå upp och det är BRA av mig. Vad som blivit bättre: Jag behöver inte längre sova i långärmat/tjockstrumpor. Det är bra att inte frysa hela tiden.

Jag har så jäkla ont i halsen. GNÄLL... Jag kan inte svälja och ögonen är vad de är.. usch. Jag skulle haft körlektion idag. Måste avboka den. Försöka få samma tid nästa vecka istället..

Annars blir det mycket matte idag känner jag. Jag är rätt bra i B-kursen. Förutom de där jäkla ekvationerna.. Det är så svårt. Fattar inte ett jota. Att lösa ut ekvationssystem med additionsmetoden har jag försökt lära mig i fyra veckor nu. Suttit en halvtimme per dag med samma sida. Försökt och tragglat. Men kan fortfarande inte. SÅ igår försökte jag med substitionsmetoden. Gick det bättre? N e j.. Var tvungen att räkna massa i ett annat kapitel för att ego-boosta mig själv.. Haha. Men det funkade rätt bra. Att göra något man redan kan bra..

Nu har jag ett engelskaprojekt att sätta igång med.. någon som har en idé på en engelsk klassiker att läsa? Helst inte JÄTTETJOCK och någorlunda lättläst..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida