lördag, februari 10, 2007

lördag.

Var och fikade med H, A och L igårkväll/natt. Det var mysigt. Vi pratade om alla skumma lärare vi har och skrattade och tittade ut i kylan. Jag tog kaffe, och kladdkaka! Jag tog bara och smakade på den. Det kändes jobbigt. Konstigt. Jag som äter massa måltider, har problem med den lilla biten liksom. Men den var ändå inte så himla god så det gör inget.

Idag vaknade jag runt halv åtta. Jag och mamma övningskörde rätt långt. Känns bra. Och så handlade vi och åkte hem och käka frukost. Sedan gick jag direkt till jobbet och städade rätt länge, hem tog en macka, åkte till stan och lämnade lite böcker på biblan, köpte tilläggskort till mitt skolspårvagnskort för 375 spänn.. blä. ´

promenerade till bergakungen och köpte biobiljetter till mig och H. Vi ska se darling ikväll. "En svart komedi och attityden på stureplan". Det ska bli trävligt :)

Nu är jag hungrig och känner mig helt konstig. Känt mig såå olustig i kroppen de sista dagarna. Inte orkat ta hand om krubbet som jag ska.. blä!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida