fredag, februari 09, 2007

lov!

Så underbart väder idag! Jag och Lina satte oss en halvtimma eller så utanför skolan i solen och jag fick glada lyckokänslor i magen. Jag älskar kalla dagar med mycket sol. Hela jag blir mycket mer harmonisk och lugn i mig själv. Gav mig själv en skön promenad i present. Underbart. (livets goda liksom).

Vi började med andragradsekvationer idag. Känns helt ok, när man väl kan grunderna. Fick räknat en bit. Lånade en bok om upplysningen också på biblan. Prov efter lovet, så jag ska nog hänga en del på stadsbiblioteket. Hehe.

Vad sker: Ikväll ska jag träffa H och A, kvällsfika vid vasa. Mysigt. (jag ska komma ihåg att inte dricka kaffe), i helgen så jobbar jag en del och på måndan är det teaterrepetition på kvällen och tandläkarn tidigare. Tisdan vet inte än, kanske ska träffa ett par högstadievänner. På onsdan är det östra och efter det körlektion. Resten vet jag inte, träffa folk. Kanske gå på bio nån dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida