lördag, april 07, 2007

Glad Påsk!



Ja idag är det påsk. Gud vad lite det betyder.. Tänk när man var liten och det var lite julaftonskänsla över det där godisletandet. Påsk är överskattat.

Men blir mysigt med buffé med tjejorna idag. Vi ska mötas upp, gratta A, köpa grejer och splitta på oss alla (kostnaden) sen laga käk.

Känner mig lite svullen i kroppen, fick ångest förut, gick ut och promenerade i lite mer än en timme. Förr sprang jag i två timmar när en sån ångest dök upp.. Känner mig orolig på nåt vis. Kanske har det något att göra med att det blir godis och sånt. Ska jag eller ska jag inte äta godis? Hur mycket "får" jag ta? Sånt tänker jag på.. :/ Hoppas det går över.

Nu ska jag och föräldrarna (jag kör) hämta bilen de ställde vid sina vänner när de var där på middag igår. Blir över en timmes körning iaf.. Hoppas det går bra!

Glad påsk på er alla..!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida